پایگاه رسمی ستاد اکران جشنواره ی مردمی فیلم عمار شهرستان اردستان

 

 

 

 

 


نماینده ولی فقیه در فارس خاطرنشان کرد: کانون‌های هنری مساجد، پایگاه‌های مقاومت و مجموعه‌های مردم‌نهاد باید مجموعه هنری عمار را که در لبیک به دعوت رهبری بوده و در عرصه هنر متعهد ورود کرده حمایت کنند.



به گزارش واحد خبر مرکز صدا و سیمای مرکز فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به سالروز قیام 19 دی مردم قم گفت : 19 دی حادثه‌ای بود که در سال 56 به موقع و به جا اتفاق افتاد، حادثه‌ای که در تاریخ انقلاب اسلامی منشا برکات فراوانی شد.

آیت الله ایمانی امروز در خطبه های نماز جمعه شیراز تصریح کرد: این حرکت نشات گرفته از شناخت، معرفت و بصیرت بود و اگر مردم آن روز وارد صحنه نمی‌شدند برگزاری چهلم‌های شهدا و 22 بهمن نیز در پی آن رخ نمی‌داد.
خطیب نماز جمعه شیراز در ادامه با اشاره به دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب دراین دیدار نکات اساسی را بیان کردند و فرمودند
دشمن این‌گونه وانمود می‌کند که تحریم پشت ملت ایران را شکسته و ایرانیان از سر ناچاری پای میز مذاکره آمده‌اند.
وی افزود: آنان حتی پیش‌بینی می‌کنند به‌زودی تمام امکانات غنی‌سازی ایران را جمع‌آوری و فناوری هسته‌ای را تعطیل خواهند کرد.
امام جمعه شیراز ادامه داد: این اشتباه دشمن پیش از این نیز سابقه داشته و ممکن است اظهارات برخی افراد نیز این طمع را برای دشمن فراهم آورد.
وی تصریح کرد: این ملت در همین کمبودها به اوج رسیده و در همین تحریم‌ها به کمال دست یافته و اگر این ملت بنا بود در مقابل تحریم زانو بزند که شما غربیان نمی‌آمدید و مذاکره نمی‌کردید.
 نماینده ولی فقیه در فارس بیان داشت: نویسندگان، نخبگان و صاحبان قلم و تریبون این مطلب را تبیین کنند که آمریکا به این مذاکره نیاز دارد و شرایط آنان این موضوع را اقتضا می‌کند که ما باید از آن حداکثر استفاده را ببریم.
خطیب جمعه شیراز خاطرنشان کرد: هیئت‌های پارلمانی اگر خلاف عرف دیپلماسی عمل کنند باید با آنان برخورد شود و معنا ندارد این‌ها به ایران آمده به دیدار فتنه‌گران زندانی 88 رفته و به آنان جایزه بدهند.
آیت الله ایمانی ایمانی افزود: ممکن است این گروه‌های دیپلماتیک که در حال حاضر مسابقه گذاشته‌اند به ایران بیایند شاید از این متاع‌ها در کیسه خود داشته باشند و دستگاه‌های امنیتی باید هشدار باشند.
امام جمعه شیراز با اشاره به سالروز کشته شدن امیرکبیر به دستور ناصرالدین شاه گفت: در فاصله صد و اندی سال که از شهادت امیرکبیر گذشته تا شهادت دانشمندان هسته‌ای در روزگار فعلی، تمام این‌ها در راه آزادسازی و بیدارسازی این ملت قدم گذاشتند و دشمن نتوانست تحمل کند.
وی افزود: میرزا تقی خان داشت این کشور را نجات می‌داد و نگذاشتند و دانشمندان هسته‌ای نیز کارهایی انجام می‌دادند که غربی‌ها در 100 سال به آن رسیده بودند.
امام جمعه شیراز در بش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ازدواج مهم‌ترین امر در تنظیم شئونات اجتماعی است و این موضوع که دولت بنا دارد وام 25 میلیونی در اختیار جوانان قرار دهد خوب است منوط به این که جوان دانشجو و طلبه توان بازپرداخت سود آن را داشته باشد.
وی افزود: خیران آستین بالا بزنند و خانه‌هایی با متراژ کوچک برای جوانان فراهم کنند. آیت الله ایمانی با بیان اینکه اساس قرآن بر این است که ازدواج آسان باشد، ادامه داد: این امر صحیح نیست که تا 35 سالگی ازدواج یک جوان به تاخیر بیافتد.
 امام جمعه شیراز همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم عمار اظهار داشت: جشنواره عمار بعد از فتنه 88 شکل گرفت و در سال نخست 20 اثر هنری از جوانان انقلابی ارائه اما بایکوت شد و سینما، تئاتر و مراکز هنری آنان را تحویل نگرفتند.
وی افزود: این جوانان مومن آثار خود را به میان مردم بردند و سال بعد این حرکت رشد یافت و از 20 اثر به 320 اثر رسید.
امام جمعه شیراز ادامه داد: فعالان جشنواره، سال سوم ظرفیت خود را به 900 اثر ارتقا دادند و امسال 2 هزار و 300 اثر در این جشنواره ارائه شده است.
نماینده ولی فقیه در فارس خاطرنشان کرد: کانون‌های هنری مساجد، پایگاه‌های مقاومت و مجموعه‌های مردم‌نهاد باید مجموعه هنری عمار را که در لبیک به دعوت رهبری بوده و در عرصه هنر متعهد ورود کرده حمایت کنند.




۹۲/۱۰/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.