پایگاه رسمی ستاد اکران جشنواره ی مردمی فیلم عمار شهرستان اردستان

 

 

 

 

 

بیش از 30 فیلم جشنواره عمار در اردستان اکران شد

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷ ق.ظ

اردستان - خبرگزاری مهر: دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار شهرستان اردستان از اکران بیش از 30 فیلم چهارمین جشنواره عمار در شهرستان اردستان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، هادی فقرایی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: در تاریخ فرهنگی و سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی برخی از رخدادها نقطه اوج هستند که هیچگاه نباید به فراموشی سپرده شوند که یکی از این رخ دادها دهه فجر انقلاب اسلامی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک امانت الهی است که حضرت امام (ره) پس از مجاهدت های فراوان آن را به مردم مومن و متعهد ایران اسلامی سپرد.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار شهرستان اردستان  بیان داشت: اکنون انقلاب اسلامی ایران به درجه ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تاثیر خود قرار داده تاجایی که ملت های آزادی خواه از این انقلاب بی نظیر الهام می گیرند.

وی یادآورشد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران حامل پیام‌های عظیمی به جهانیان بود که دیگر در ایران جایی برای سلطه و استکبار نیست و ملت بزرگ ما خواستار حکومتی اسلامی هستند.

فقرایی افزود: تاکنون در شهرستان اردستان بیش از 30 فیلم از فیلم های چهارمین جشنواره عمار اکران شده که با استقبالی که شده است انتظار میرود تا پایان دهه فجر به بیش از 50 اکران افزایش یابد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.